Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φοβάται τη βροχή !

Ο σκύλος μου τρέμει όταν ακούει μπουμπουνητά και χθες ήταν ένα πολύ δύσκολο βράδυ για εμάς !!!


Δεν έλεγε να κοιμηθεί με τίποτα και τον άφησα να ανέβει στον καναπέ δίπλα μου' είχαμε γίνει αυτοκόλλητοι μέχρι αργά...


Προσπάθησα να το αντιμετωπίσω με χαλαρωτικούς ήχους για σκύλους που βρήκα στο youtube' η αλήθεια είναι ότι κάτι ψιλοκαταφέρνουν με αρκετή ώρα υπομονής.


Σε αυτό το σημείο έχω να πω ότι οι δικοί μου άνθρωποι επίσης έχουν σκυλιά' αλλά είναι θηλυκά ! 

Παιδιά τα θηλυκά σκυλιά δεν μασάνε από φόβο' βασικά δεν μασάνε από τίποτα' γιατί είναι μακράν καλύτεροι φύλακες όπως έχω  διαπιστώσει ανεξαρτήτως μεγέθους & ράτσας'  αντιθέτως γάβγιζαν στους κεραυνούς' τη στιγμή που ο Όσκαρ έκανε σαν κομπρεσέρ από το φόβο !!!

Συμπέρασμα:
Ακόμα και στο ζωικό βασίλειο οι γυναίκες κάνουν τη σκληρή δουλειά !!! 😋 



Σχόλια

🌻 Αγαπημένα Της Εβδομάδας