Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το "εξαιρετικό έργο" του Δήμου μας κι άλλες ιστορίες - Ελλάς το μεγαλείο σου !

Κάθε γειτονιά έχει το ρουφιάνο της' στη δική μας είναι ένας ο κυριότερος ρουφιάνος.
Χθες είχαμε μάστορες και έπρεπε να κατεβάσουν κάποια μπάζα και έπειτα θα ειδοποιούσαν οι άνθρωποι το Δήμο για να περάσει να τα μαζέψει.
Ο ρουφιάνος λοιπόν μας πρόλαβε σε αυτό' ειδοποίησε έναν υπάλληλο του Δήμου ο οποίος μας μίλησε για 35 ευρώ πρόστιμο επειδή τόσες ήταν οι σακούλες με τα μπάζα. Αρνήθηκε να κόψει το πρόστιμο επειδή ήταν "καρφωτός" και εκτός υπηρεσίας' είχε περάσει αργά το απόγευμα.
Δεν πρόλαβε καλά καλά να νυχτώσει κι ο ίδιος ο δήμαρχος πέρασε και χτύπησε το κουδούνι μας για να κάνει σύσταση για τα μπάζα!
Διαδραματίστηκε ένα έντονος διάλογος μεταξύ της οικογένειας μου και του δημάρχου' τον οποίο είχαμε όλοι την ατυχία να ψηφίσουμε επειδή θεωρούσαμε ότι σε κάποια περασμένη θητεία του είχε παράγει τουλάχιστον κάποιο έργο στην πόλη.
Τελικά δεν θα χρεωθούμε πρόστιμο , αλλά 40 ευρώ για αγορά ιδιωτικού κάδου για τα μπάζα για να τα παραλάβει έπειτα ο Δήμος!
Εγώ παίρνω ΚΕΑ πραγματικά θέλω να το βγάλω από μέσα μου αυτό τουτέστιν παίρνω 200 το μήνα!Και βρίσκομαι σε φάση αναζήτησης για δουλειά αφού κάποια σχέδια που είχα να κάνω κάτι δικό μου μπήκαν στο περιθώριο και μέχρι τώρα έχω δουλέψει κυρίως με τα γνωστά σε όλους voucher προγράμματα που επιδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση!
Στο παρελθόν είχα κάνει αίτηση σε κάποιες προκηρύξεις που αφορούσαν τον Δήμο για εργασία , αλλά σε μια συνέντευξη μου είχαν πει ότι δεν είχα μόρια εθελοντικής εργασίας! Αργότερα έμαθα ότι και ο τωρινός δήμαρχος και ο προηγούμενος είχαν βολέψει δικούς τους ανθρώπους!
Επίσης χθες ο δήμαρχος μας έκανε θέμα για κάτι που ούτε μύριζε ούτε παρεμπόδιζε κάποιον να διαβεί' ενώ έχει βολέψει όλους τους κάδους σκουπιδιών μπροστά από το δικό μας πεζοδρόμιο , ενώ υπάρχουν ξεκολλημένες πλάκες σε αρκετά πεζοδρόμια τριγύρω , αυξημένα περιστατικά κλοπών κι ενώ έχει ξεχάσει να αφαιρέσει τα χριστουγεννιάτικα αστεράκια από τις κολώνες της ΔΕΗ από το 2018.
Όπως είπε παράγει έργο χρόνια!
Με αυτό το άρθρο θέλω να εκφράσω το "θαυμασμό" για το εξαιρετικό έργο του Δήμου μου και να δώσω τα συγχαρητήρια μου και σε αυτόν και στην αυλή του...
Αποτυπώνω όλα όσα θα ήθελα να πω χωρίς να φάω μήνυση αφού δεν αναφέρω ούτε το όνομα του ούτε το όνομα των εθελοντών ρουφιάνων του κι επίσης εννοείται ότι κανένας από τη δική μου οικογένεια δεν θα τον ξαναψηφίσει.
Η γειτονιά είναι η μικρογραφία του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου' δηλώνω μέσα από αυτό το άρθρο τη θλίψη μου και την οργή μου για αυτή την κατάσταση που βιώνουν πολλοί και πολλές από εμάς που σπούδασαν για να ένα καλύτερο μέλλον και διοικείται η ζωή τους από ανθρώπους που το μόνο μέλλον που κάνουν καλύτερο είναι το δικό τους και το μόνο όφελος που τους απασχολεί είναι το προσωπικό.

Με εκτίμηση μόνο σε όσους βιώνουν και νιώθουν αυτά που γράφω παραπάνω , 
Ελένη Σκουτελάκη 

Σχόλια

🌻 Αγαπημένα Της Εβδομάδας