Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Άρθρο Μόνο Για Τα Κορίτσια Του Blog Μου Με Αγάπη !!!

Κορίτσια με το που χώρισα ξεκίνησα άμεσα κάποιες αλλαγές στη ζωή μου

καταρχήν προσπαθώ να :

έχω περισσότερο Φως στη ζωή μου , να σκέφτομαι λιγότερο , να Γελάω περισσότερο !!!

Η πρώτη τεράστια αλλαγή που έκανα ήταν στα μαλλιά μου :


Τα μαλλιά που έκοψα ( επειδή ήταν τελείως φυσικά' εννοώ χωρίς να έχουν περαστεί βαφές οι οποίες έχουν χημικά συστατικά ) τα έστειλα σε φάκελο ως συστημένο ταχυδρομικώς στο Άλμα Ζωής ( είναι Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού ) almazois.gr 
Ήταν μια κίνηση που έκανα επειδή μια γνωστή μου που είχε χάσει δικό της άνθρωπο από αυτή την ασθένεια είχε αναφέρει ότι αν έκοβε τα μαλλιά της εκεί θα τα έστελνε και το θεώρησα πολύ όμορφη κίνηση. 

Επίσης κορίτσια προσπαθώ να κόψω τα γλυκά τα έτρωγα μανιωδώς τον τελευταίο καιρό 

- γιατί ένιωθα όμορφα με όλη αυτή τη γλύκα -

και φαίνεται να έχει αποτέλεσμα' 

επειδή όμως παραμένω γλυκατζού τα αντικατέστησα με αποξηραμένα δαμάσκηνα 

και κυρίως με αποξηραμένα σύκα. 

Μαγειρεύω αποκλειστικά για πάρτη μου πλέον' άρα κομμένες οι χαζομάρες των περιττών λιπαρών 

και της υπερβολικής κατανάλωσης κρεατοειδών και φυσικά τέρμα τα delivery.

Ήδη έχει αρχίσει να λειτουργεί πιο ανθρώπινα ο οργανισμός μου 

και να αντιδρά θετικά στα νέα διατροφικά δεδομένα!  

Γελάω περισσότερο 

Ακούω μουσική στο τέρμαααα 

Άρχισα να "φρεσκάρω" τα Αγγλικά μου interpals.net 

Και πιθανότατα σύντομα να ξαναπάω γυμναστήριο!!! 

Κοπανιέμαι αρκετά και σπίτι είπαμε μουσική στο τέρμαααα 

Και από ταινίες μόνο κωμωδίες η ζωή είναι μικρή : Χαμογελάτε!!!!

Σχόλια

🌻 Αγαπημένα Της Εβδομάδας