Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι νομίζετε ότι σας προσφέρει το κάπνισμα και τι σας προσφέρει πραγματικά 🚭

Κάποιοι ξεκινάνε το κάπνισμα σε νεαρή ηλικία θεωρώντας ότι είναι κάτι που δείχνει "μαγκιά" και μετά εθίζονται σε αυτό!

Προσωπικά δεν έχω καπνίσει ποτέ στη ζωή μου γιατί μόνο η μυρωδιά του καπνού μου έφερνε πάντα αποστροφή.

Οι συνέπειες από το κάπνισμα έχουν αντίκτυπο και στους γύρω σας που δεν καπνίζουν όχι μόνο στον εαυτό σας.

Θυμάμαι ήμουν πρωτοετής και βρέθηκα σε μία παρέα πού οι περισσότεροι κάπνιζαν' επέστρεφα σπίτι έχοντας τα ρούχα μου κυριολεκτικά "ποτίσει" από τη μυρωδιά του τσιγάρου.

Ο καπνός  δεν σας χαρίζει απλά κιτρινισμένα δόντια ή νύχια' σας χαρίζει επίσης και λιγότερο χρόνο πάνω στη γη γιατί εισέρχεται στον οργανισμό σας δηλητήριο.

Παρακάτω τα "συστατικά" που προσφέρει το κάπνισμα στον οργανισμό σας όπως τα διάβασα στο diaforetiko.gr :












Κείμενο Ελένη Σκουτελάκη
Εικόνες από diaforetiko.gr

Σχόλια

🌻 Αγαπημένα Της Εβδομάδας