Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Και "Παρελθόν" φυγείν αδύνατον 😏😉😜


Το παρακάτω άρθρο θα είναι χιουμοριστικό αλλά θα έχει και δόσεις αλήθειας' γιατί είναι βιωματικό' και βασίζεται σε ένα διάλογο που είχα σήμερα....

Ώρες-ώρες νιώθω ότι θα έπρεπε να είχα άλλο όνομα' πραγματικά νομίζω ότι πρέπει να κάνω αλλαγή ονόματος και να ονομαστώ "Παντελεήμων" ' γιατί κουτσοί στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα ως γνωστόν....

Για πολλοστή φορά μέσα σε μία δεκαετία έπεσα πάνω σε έναν πρώην μου' ο οποίος πρέπει να είναι οι "Ερινύες" μου από άλλη ζωή' δεν εξηγείται διαφορετικά !


Εκείνος βέβαια θεώρησε ότι αυτό ήταν τύχη' Ειλικρινά έχετε δει ποτέ κάποιον πρώην σας και να πείτε ότι αυτόν ούτε για φίλο δεν θα τον ήθελα και όμως τον κάνατε σχέση' ακριβώς αυτό ήταν....

Παιδιά όταν κάποιον τον θέλετε για φίλο σας' υπάρχει πιθανότητα να τον δείτε και σαν σχέση στο μέλλον' όταν κάποιον όμως τον κάνατε σχέση απευθείας μετά δεν γίνεται να τον δείτε σαν φίλο σας' είναι λιγάκι πιο δύσκολο εκτός αν έχουν περάσει πάρα πολλά χρόνια και έχετε έστω μία μικρή εκτίμηση στο πρόσωπό του....

Για παράδειγμα έχω έναν πρώην μου με τον οποίο είχα περάσει 3,5 χρόνια από τη ζωή μου' φίλο στο Facebook' δεν μιλάμε από δική του πρόθεση' εκείνος κάνει αφωνία' δηλαδή εγώ δεν θα είχα κανένα θέμα να τον δω σαν φίλο' Γιατί από την αρχή θεωρώ ότι ήταν λάθος που τον είχα δει σαν σχέση' έπρεπε να τον είχα φίλο....

Αλλά ας πάμε στη σημερινή μέρα που χτύπησε ξανά το παρελθόν την πόρτα μου' σε εισαγωγικά την πόρτα μου γιατί αν την είχε χτυπήσει κανονικά θα έπρεπε να είχα κάνει ασφαλιστικά μέτρα !!! 

Μου γράφει αυτός ο τύπος "Είναι τυχαίο που τόσα χρόνια πέφτουμε ο ένας πάνω στον άλλον";' Ρε "φίλε" πώς να είναι τυχαίο; Όταν με βλέπεις και πας και μου γράφεις σε οποιοδήποτε social media και μου στέλνεις από άλλα κινητά' πώς να είναι τυχαίο; είναι επιδιωκόμενο ! 

Και το χειρότερο Δεν είναι ότι μου γράφεις' είναι ότι δεν βρήκες κάτι καλύτερο τόσα χρόνια για να βολευτείς στη ζωή σου και αυτό σημαίνει ότι τις ανοησίες που έκανες σε εμένα' τις συνέχισες και αλλού !

Κάποιοι άνθρωποι προσπαθούν να γυρίσουν πίσω στη ζωή μας επειδή δεν βρήκαν κάτι καλύτερο' αν είχαν βρει κάτι καλύτερο προφανώς δεν θα τους καιγόταν καρφάκι αν ζούμε ή αν πεθαίνουμε !

Κάτι αντίστοιχο έχουμε κάνει και πολλοί από εμάς μερικές φορές στη ζωή μας' οφείλουμε να το παραδεχτούμε' όπως επίσης και ότι όταν έχεις ανασφάλεια και κολλάς στο παρελθόν Δεν έχεις τίποτα καλύτερο να περιμένεις για το μέλλον σου...

Προσωπικά εύχομαι όσοι υπήρξαν στο παρελθόν να 'ναι όλοι καλά' ήταν τρομερά μαθήματα αλλά ειλικρινά προς αποφυγή για το μέλλον!

Οι άνθρωποι είναι δύσκολο να αλλάξουν' δεν αλλάζουν' ή πρέπει να υποστούν ένα πολύ μεγάλο σοκ για να αλλάξουν χαρακτήρα !

Ο καθένας μας πρέπει να κοιτάει πρώτα τον εαυτό του και το τι είναι καλύτερο για εκείνον και έπειτα για το άλλο πρόσωπο που βρίσκεται στη ζωή του' έτσι απογοητεύεσαι πολύ λιγότερο στην πραγματικότητα όταν προτεραιότητά σου είναι ο εαυτός σου!

Επίσης έχω πετύχει άτομα στη ζωή μου που λέγανε για γάμους και παιδιά' ( που εγώ δεν ήθελα ποτέ τίποτα από τα δύο ) Α και πραγματικά τώρα η φράση που μου έρχεται στο μυαλό είναι ότι δεν θα έκανα ούτε σύμφωνο συμβίωσης με αυτά τα άτομα! 

Θέλω να πω ότι μετά από κάποια ηλικία και μετά από ένα σωρό εμπειρίες που έχουμε στη ζωή μας πρέπει πλέον να φιλτράρουμε περισσότερο τι ακούμε' να μην συμβιβαζόμαστε για κανένα απολύτως λόγο' και να ελέγχουμε την ποιότητα του χαρακτήρα του ανθρώπου που βρίσκεται δίπλα μας ! 

Όπως υπάρχει έκφραση "Δείξε μου το φίλο σου για να σου πω ποιος είσαι" κάτι αντίστοιχο είναι και ο σύντροφός σας' για να είστε με κάποιον πρέπει να έχετε κοινές αξίες κάποια κοινά ενδιαφέροντα και να κοιτάτε προς στην ίδια κατεύθυνση !

Αν κοιτάει ο άλλος σε ξεχωριστό δρόμο από εσάς ή απλά σας προσθέτει στο πρόγραμμα του όπως τα χόμπι δεν αξίζει να είναι μαζί σας ! 

Τέλος θα κλείσω Αυτό το άρθρο με μία αγαπημένη μου έκφραση που την έχω ακούσει σε κάποια σειρά δεν θυμάμαι σε ποια σειρά την έχω ακούσει αλλά με κάνει να νιώθω πολύ γαλήνια όταν τη λέω' όταν πάει κάτι στραβά :

Για όλα αυτά που δεν σας ταιριάζουν " Στο Καλό στην Παναγία Και Σε Άλλα Με Υγεία " ! 

Γιατί πραγματικά Η ζωή είναι πολύ μικρή για να τη ζείτε σύμφωνα με τα θέλω και τις επιθυμίες των άλλων και οι ρυθμοί της πολύ γρήγοροι!

Κείμενο Ελένη Σκουτελάκη

Σχόλια

🌻 Αγαπημένα Της Εβδομάδας