Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η κατάσταση στα νοσοκομεία - Η πραγματικότητα του κορονοϊού - Βιωματικό

Πριν λίγες ημέρες βρέθηκα στην πολύ άτυχη θέση να έχω κολλήσει κορονοϊό. Όσο και αν γίνεις αντικοινωνικός' όσο κι αν φυλάγεσαι που πραγματικά περισσότερο δεν θα μπορούσα να προφυλάξω τον εαυτό μου' ίσως αν ήμουν εντελώς μόνη σπίτι ! 

Προφανώς δεν με κόλλησαν τα δέντρα και η φύση του νησιού αλλά δικός μου άνθρωπος . . .

Εκδηλώθηκε πριν δύο Δευτέρες με το να μην έχω μυρωδιά και γεύση . Είχα έναν πυρετό που έφτανε το 39 και κάτι και προσπαθούσα να τον καταλαγιάσω με depon maximum 1000 κι έναν απίστευτα ενοχλητικό βήχα. 

Την περασμένη Παρασκευή πήγα στη Διαγνωστική Έρευνα της Σαλαμίνας και έκανα PCR από το οποίο παρέλαβα το αποτέλεσμα την επόμενη μέρα .

Σάββατο βρέθηκα στο Σωτηρία για εξετάσεις' οι γιατροί με ενημέρωσαν ότι μου είχε κάνει πνευμονία και ότι το οξυγόνο μου δεν ήταν σε καθόλου καλά επίπεδα . 

Στο Σωτηρία ήταν όλα γεμάτα και επειδή δεν θεωρήθηκα σοβαρό περιστατικό αλλά λίγο πιο ήπιο μετακινήθηκα μαζί με δύο εμβολιασμένους συνανθρώπους μου στο Ελπίς με ΕΚΑΒ από το Σωτηρία.

Ναι καλά ακούσατε χτυπάει και εμβολιασμένους !

Στο Ελπίς ξεκίνησε μια αγωγή με ορούς , με εισπνεόμενη μάσκα ( για περίπου τρεις με τέσσερις ημέρες ) , με οξυγόνο , με αντιπηκτική ένεση στην κοιλιά καθημερινά , με συνεχή έλεγχο της θερμοκρασίας μου , με λήψη αίματος και αερίων αίματος ( ό,τι πιο επώδυνο αφού τραβάνε αίμα απευθείας από αρτηρία για εξέταση ) .

Τώρα είμαι λίγες μέρες πριν αναχωρήσω με εξιτήριο και επιστρέψω στο νησί μου . 

Οι γιατροί και οι νοσηλευτές είναι στα αλήθεια ήρωες' οι προσπάθειες που καταβάλλουν είναι σε ορισμένες περιπτώσεις υπεράνθρωπες !

Υπάρχουν βράδια που ακούω τα βογκητά κάποιου ηλικιωμένου που παλεύει με τον ιό σε κάποιο παραδιπλανό δωμάτιο ...


Όλες αυτές τις ημέρες εδώ' κοντά μια βδομάδα με παρηγορούσε ότι άκουγα ορισμένα πρωινά ψαλμωδίες από το εκκλησάκι του Αγίου Κωνσταντίνου και της Αγίας Ελένης που βρίσκεται στον περίβολο του νοσοκομείου ... 

Ο κορονοϊός είναι ένα ύπουλο βιολογικό όπλο είναι υπαρκτός όσο και οι χειρότεροι εφιάλτες που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος . . . 

Είμαι ευγνώμων που τουλάχιστον μπόρεσα να αυτοεξυπηρετούμαι' μολονότι με ορό μόνιμα στο ένα χέρι' με μελανιασμένα χέρια . . .  

Άσχημο συναίσθημα να νιώθεις αδύναμος' ωστόσο θεωρώ ότι είχα και έχω φύλακα άγγελο και η περιπέτεια της υγείας μου με κάνει να έχω πιο δυναμωμένη πίστη από πριν !

Όσα άσχημα και να συμβαίνουν γύρω μας υπάρχει Θεός' και μια στο άπειρο στιγμούλα να έχω αναρωτηθεί αν είμαστε μόνοι πραγματικά σε ένα τεράστιο και γεμάτο κινδύνους σύμπαν' βρίσκεται Παρών για να ταρακουνάει τις σκέψεις μου και να με τροφοδοτεί υπομονή μέσα από την προσευχή !

Εξαιτίας αυτού του ιού θα έχανα πολλά περισσότερα από τον εαυτό μου' υπάρχουν άξιοι γιατροί αλλά και Κάποιος τόσο ανώτερος από οτιδήποτε και από οποιονδήποτε ο Τριαδικός Θεός μας που δεν εγκαταλείπει στη μοίρα τα πλάσματα Του ! 

Κείμενο Ελένη Σκουτελάκη

Σχόλια

🌻 Αγαπημένα Της Εβδομάδας