Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ροδόχρους ακμή - Η ακμή των ενηλίκων και πως την αντιμετωπίζω εγώ

Πάρα πολλά καλοκαίρια από μικρή σχεδόν' καιγόμουν παρόλο που χρησιμοποιούσα αντηλιακό με υψηλό δείκτη και απέφευγα αρκετά την έκθεση στον ήλιο.
Νομίζω το πρόσωπο είναι ένα από τα πιο ευαίσθητα μέρη του ανθρώπου και ίσως από τα πιο σημαντικά αφού ενισχύει την εικόνα του στον κόσμο και η φροντίδα του ενισχύει πρωτίστως την αυτοπεποίθηση του.
Γινόμουν σαν αστακός κάθε καλοκαίρι για χρόνια και λίγο πριν κλείσω τα 30 μετά από ένα πραγματικά στρεσογόνο εργασιακό περιβάλλον εκδήλωσα ροζ σημάδια στο πρόσωπο μου που δεν μπορούσα να αντιμετωπίσω με απλές ενυδατικές κρέμες και που έπρεπε άμεσα να αντιμετωπίσω γιατί θα μου δημιουργούσαν φαγούρα και χειρότερα επακόλουθα.
Γενικά αποφεύγω τους γιατρούς αν και δεν θα έπρεπε διότι η πρόληψη σώζει σε πολλά θέματα' εν τέλει αποφάσισα να επισκεφτώ δερματολόγο. Οι συμβουλές ήταν να αποφεύγω τα πικάντικα φαγητά , την έκθεση στον ήλιο και γενικά οτιδήποτε θα με έκανε να αναψοκοκκινίζω.
Επίσης μου συνέστησε την Zelogent δυο φορές την ημέρα και μια τη Rosiced. Η Zelogent δυστυχώς καταργήθηκε από ότι με ενημέρωσαν αρκετά φαρμακεία πέρσι που την έψαχνα και τη Rosiced την σταμάτησα από μόνη μου γιατί ένιωθα ότι μου ξηραίνει την επιδερμίδα του προσώπου. Δοκίμασα με παρότρυνση του φαρμακοποιού μου την Uriage roseliane η οποία όμως με έκανε να νιώθω λιπαρή την επιδερμίδα μου διότι πάντα συνδύαζα αυτές τις κρέμες με αντηλιακή προσώπου για μέγιστη προστασία.
Τελικά επισκέφτηκα ξανά μια άλλη δερματολόγο που μου συνέστησε την Arubix η οποία όμως είχε αρκετό χρώμα και φαινόταν τελείως ανομοιόμορφη στη δική μου επιδερμίδα επειδή είναι και εξαιρετικά σπάνιο να χρησιμοποιήσω μακιγιάζ για να καλύψω ατέλειες. Ευτυχώς μου είχε δώσει αρκετά δείγματα Frezyderm και βρήκα αυτό που μου έκανε.
Σήμερα χρησιμοποιώ Frezyderm Sensitive Red Skin Facial Cream Intesive Rosacea & Redness Control και στη συνέχεια αν πρόκειται να εκθέσω τον εαυτό μου στον ήλιο απλώνω μια στρώση La Roche - Posay Anthelios XL Anti-brillance 50+ . Για καθαρισμό προσώπου κάθε μέρα με το που ξυπνάω χρησιμοποιώ La Roche Posay Effaclar Gel Moussant Purifiant.Επίσης πάντα στη τσάντα μου το καλοκαίρι έχω ένα Vichy Eau Thermale Spray το οποίο αποτελείται από ιαματικό νερό και πραγματικά αναζωογονεί το πρόσωπο μου.
Η ροδόχρους χτυπάει κυρίως γυναικείες ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες προσώπου μετά τα 30 συνήθως είναι ένα είδος ακμής με το οποίο μαθαίνεις να ζεις μαζί της αν σου χτυπήσει την πόρτα δεν είναι κάτι κολλητικό και δεν είναι κάτι που θα σε κάνει να μείνεις πίσω απλά τα προϊόντα που χρησιμοποιείς για την περιποίηση του προσώπου σου πλέον γίνονται λίγο πιο ακριβά γιατί πρέπει να έχουν όσο το δυνατό πιο αγνά συστατικά όπως είναι και το ιαματικό νερό και επίσης να είναι υποαλλεργικά και δερματολογικά ελεγμένα.
Για την ώρα την ζούμε αισιόδοξα σαν ένα φυσικό ρουζ στα μάγουλα και την ελέγχουμε' στο μέλλον πιθανότατα να βρεθεί μια πιο μόνιμη αντιμετώπιση της.Η επίσκεψη σε δερματολόγο αν έχετε αντίστοιχο θέμα θα σας βοηθήσει αρκετά γιατί δεν είναι το τέλος του κόσμου είναι κάτι που απλά μπορεί να συμβεί.
Κείμενο Ελένη Σκουτελάκη

* Βέβαια βασική προϋπόθεση να διατηρηθεί σε καλό επίπεδο η επιδερμίδα είναι η καθημερινή κατάλληλη περιποίηση της.
Η ροδόχρους παρουσιάζει υφέσεις και εξάρσεις επηρεάζεται από το κρύο ή την αρκετά ζεστή ατμόσφαιρα ...

Update : 
 
2023 με κρέμα και αντηλιακή χωρίς χρώμα. 
{ Σε ύφεση ενδεχομένως να έπαιξε σημαντικό ρόλο σε αυτό και το γεγονός ότι μένω σε νησί ήδη δύο χρόνια κι επομένως υπάρχει λιγότερο στρες στη ζωή μου. Μιας και τα αυτοάνοσα δημιουργούνται μετά από στρεσογόνες πολλές φορές καταστάσεις } ...

Περίπου το 2018 

Σχόλια

🌻 Αγαπημένα Της Εβδομάδας