Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προσοχή !!!

Update : 15/05 Τελικά επανήλθαν οι αναρτήσεις σήμερα ώρες αργότερα μετά το μήνυμα μου' δεν ξέρω καθόλου τι παίζει με την Google όμως ξαναεπισημαίνω ότι ποτέ μα ποτέ δεν θα ζητήσω κινητό ή e-mail εδώ !!! 


*******************

Λοιπόν τώρα που ελπίζω να έχω την προσοχή σας' θέλω να ανακοινώσω ότι δεν γνωρίζω σε καμία περίπτωση τι έχει συμβεί με το blog μου ! 

Επίσης ουδέποτε έχω ζητήσει e-mail ή κινητό από κάποιον Γιατί δεν κάνω διαγωνισμούς στο blog ούτως ή άλλως !!! 

Σας ευχαριστώ όσους είσαστε εδώ και διαβάζετε όταν γράφω ή ακούτε μουσική ...

Σήμερα είδα στα ανεπιθύμητα μου στο gmail ότι μου σβήστηκαν από το blogger τρία άρθρα και δεν έχω καταλάβει ακόμα το λόγο ...

Μιλάμε για αρκετά παλαιότερα άρθρα' το ένα αφορούσε playlist που έχω δημιουργήσει στο YouTube σχετική με το πλέξιμο' το δεύτερο αφορούσε το άρθρο που είχα κάνει για τη ροδόχρου ακμή το οποίο βασίζεται σε προσωπικά μου βιώματα' Και το τρίτο άρθρο που διέγραψαν αφορούσε την άποψή μου που ήμουν κατά σε ένα περιστατικό που είχε συμβεί πριν αρκετούς μήνες που είχα δει επαναλαμβανόμενα να υπάρχουν σκυλιά σε ταράτσα !!! 

Δεν γνωρίζω αν έχει δεχτεί επίθεση το blog μου δεν υπάρχει και λόγος να είχε δεχτεί επίθεση Γιατί δεν γράφω και τίποτα περίεργο οπότε δεν καταλαβαίνω και το λόγο που έχει θεωρηθεί ακατάλληλο και βγάζει κόκκινη οθόνη όπως θα διαπιστώσετε και στο screenshot που ακολουθεί !!!

Έχω στείλει μέσω blogger στη google μήνυμα στη φόρμα αποστολή μηνύματος και περιμένω μία απάντηση !!!

Με εκτίμηση,

Ελένη Σκουτελάκη


Σχόλια

🌻 Αγαπημένα Της Εβδομάδας