Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

♀️♂️ Shein : ο παράδεισος των οικονομικών αγορών !!!

Σήμερα θα σας μιλήσω για μία εφαρμογή που άρχισα να χρησιμοποιώ και που μπορείτε να την βρείτε στο Google Play Store ή πατώντας στο 🔥 Shein 🔥 !!!

Το Shein είναι ουσιαστικά ένα κινέζικο πολυκατάστημα ιντερνετικό στο οποίο θα βρείτε πολύ πιο φθηνές τιμές από ότι στα κλασικά κινέζικα καταστήματα και έχει σχεδόν τα πάντα !

Όταν λέω τα πάντα το εννοώ' έχει μεγάλα μεγέθη ρούχων' κατάφερα να αγοράσω από αυτό μαγιό και φόρεμα ( φοράω μεγάλο μέγεθος ) .

Θα σας δείξω παρακάτω video που έχω ανεβάσει στο τικ τοκ μου !!! 

Μάλιστα κάνοντας καθημερινά check in στην εφαρμογή' κερδίζετε πόντους οι οποίοι μεταφράζονται σε ευρώ' πέρα από αυτό η ίδια η εφαρμογή σας δίνει κάποια κουπόνια όταν πρόκειται να αγοράσετε κάτι' τα οποία κι αυτά μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε και στην ίδια παραγγελία προκειμένου να πληρώσετε λιγότερα χρήματα ... 

Έχει ρούχα , κοσμήματα και αξεσουάρ για όλους , διακόσμηση για το σπίτι , αξεσουάρ για κατοικίδια , αξεσουάρ για κινητά , γραφική ύλη και παιχνίδια ...

Τα κοσμήματα πάμφθηνα επειδή δεν είναι χρυσά' είναι κυρίως ανοξείδωτο ατσάλι , alloy , χαλκός , αλλά έχω παρατηρήσει ότι έχει και κάποια που είναι χτυπημένα 925' πιθανότατα ασήμι ... 

Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη' παράγγειλα πριν δύο εβδομάδες και μου ήρθαν σήμερα και τα τελευταία πράγματα' γιατί είχα κάνει δύο παραγγελίες διαφορετικές ! 

Έχει δυνατότητα πληρωμής online με κάρτα ή μέσω PayPal ( εγώ χρησιμοποίησα το δεύτερο ) !

Η συμβουλή μου είναι αν αποφασίσατε να πάρετε φόρεμα να είναι δύο νούμερα μεγαλύτερο από αυτό που θα παίρνατε κανονικά σαν νούμερο ( αν το θέλετε ριχτό πάνω σας ) διαφορετικά ένα νούμερο παραπάνω από το δικό σας για να είναι άνετο !!! Σε μαγιό θα έλεγα ένα νούμερο μεγαλύτερο ...

Επιστροφές γίνονται και σε αυτή την εφαρμογή από ότι έχω διαβάσει' εγώ από όλα αυτά που πήρα δεν χρειάζεται να επιστρέψω τίποτα βέβαια ευτυχώς !!! 

Μέσα στην εφαρμογή όταν κάνετε μία παραγγελία βλέπετε πλήρη ανάλυση των κινήσεων' γνωρίζετε πότε φεύγει μία παραγγελία καθώς και το διάστημα στο οποίο θα την περιμένετε σπίτι σας . 

Εμένα μου ήρθε με ACS courier και τις δύο φορές ! 

Κείμενο Ελένη Σκουτελάκη

Σχόλια

🌻 Αγαπημένα Της Εβδομάδας