Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

👩‍💻 Καιρό είχα να γράψω κάτι ...🕊️ Ένα κείμενο για την πίστη ...

Έχω καιρό να γράψω εδώ κάποιο κείμενο αλλά όταν γράφω γράφω με την ψυχή μου γιατί είναι κομμάτι μου αυτό το ιστολόγιο ...

Το σημερινό μου άρθρο θα είναι αφιερωμένο στην ευγνωμοσύνη και την αγάπη που νιώθω για αυτό που είναι υπεράνω όλων.

Δεν είναι άλλο από την πίστη στο Θεό.

Πολλές φορές στη ζωή μου έχω παρεκκλίνει από αυτή την πίστη' έχω αμφιβάλλει κάποιες φορές' και έχω αδιαφορήσει συνειδητά ή ασυνείδητα.

Δεν υπάρχει τίποτα πιο αληθινό στη ζωή ενός ανθρώπου από την ύπαρξη του Θεού μέσα σε αυτήν' γιατί Αυτόν πρέπει να έχουμε πυξίδα μας για να μη χανόμαστε μέσα στα σκοτάδια της κατάθλιψης , του πανικού που προσπαθούν να μας σπείρουν ή που δημιουργούμε εμείς οι ίδιοι με τους φόβους μας !

Το χειμώνα που πέρασε βιώσαμε πολύ μεγάλο θαύμα γιατί ενώ περάσαμε οικογενειακώς αυτό τον ιό και βρεθήκαμε σε δύο διαφορετικά νοσοκομεία επιβιώσαμε και βγήκαμε δυνατότεροι' σωματικά και πνευματικά.

Ο Θεός δεν εγκαταλείπει ποτέ τα πλάσματα του' αντίθετα εμείς είμαστε αυτοί που εγκαταλείπουμε την πίστη μας ή επιτρέπουμε να κλονιστεί !

Ό,τι ζητήσετε με καλή πρόθεση στην προσευχή σας να ξέρετε ότι θα γίνει αλλά στην περίπτωση που δεν γίνει σημαίνει ότι δεν θα σας ωφελούσε μελλοντικά αν πραγματοποιούταν αυτό που επιθυμούσατε.

Σήμερα έμαθα κάτι απίθανο ( που ήξερα ήδη πριν μερικές μέρες αλλά σήμερα επισημοποιήθηκε ) βρήκα ξανά δουλειά για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα' για μένα ήταν πραγματικά απίθανο μιας κι ήταν η μοναδική θέση στο συγκεκριμένο οργανισμό. Δεν είχα και δεν έχω ποτέ κανένα μέσο ούτε είμαστε πολιτικά κομματοποιημένοι. 

Στα αλήθεια όσον αφορά τους εργασιακούς χώρους νιώθω σαν περιπλανώμενη μιας και έχω εργαστεί κυρίως μέσω προγραμμάτων.

Κάνω αυτό το άρθρο για να βοηθήσω όποιον το διαβάζει να αποκτήσει κάτι που εγώ άργησα να αποκτήσω κι ακόμα προσπαθώ να στερεώσω μέσα μου' πίστη !

Όταν νιώθετε ότι είστε μόνοι ή νιώθετε άχρηστοι ή αναρωτιέστε αν είστε κάπου χρήσιμοι σε αυτή τη ζωή' απάντηση θα παίρνετε μόνο μέσα από την προσευχή' μόνο αυτή έχει τη δύναμη να σας δώσει απάντηση. 

Όχι οι διαλογισμοί που κάνουν κάποιοι ούτε η γιόγκα' αλλά η προσευχή και η ορθόδοξη χριστιανική πίστη.

Στην πραγματικότητα ποτέ κανένας δεν είναι μόνος' γιατί όλοι έχουμε ένα φύλακα άγγελο καθόλη τη διάρκεια της ζωής μας' και καλό για εμάς θα ήταν να προσπαθήσουμε να τον μιμηθούμε με ψυχωφελείς πράξεις.

Όποτε έχω κάνει με όλη μου την καρδιά κάτι καλό ( χωρίς να περιμένω ανταπόδοση ) έχει επιστρέψει σε μένα κάτι καλό και όταν κάτι με έχει θυμώσει έχω εξοργιστεί επίσης έχει πολλαπλασιαστεί η σύγχιση στο μυαλό και η στεναχώρια το αδιέξοδο.

Η γαλήνη μας δεν βρίσκεται κάπου έξω' ξεκινάει από εμάς' αν η ψυχή μας έχει κλείσει την πόρτα στον Θεό τότε σε τι θα έχουμε να ελπίσουμε; ποιος άλλος θα μπορούσε να μας σώσει από τα αρνητικά συναισθήματα;από τον κακό μας εαυτό; 

Θυμάμαι παλιά μια στο τόσο όταν πήγαινα εκκλησία ήταν σαν να ψάχνω την "έξοδο κινδύνου" δεν καταλάβαινα τα λόγια η ουσία όμως της πίστης μας είναι να νιώθουμε κι αυτό που δεν καταλαβαίνουμε.

Αν έχεις κατάθλιψη οργή εκνευρισμό απαισιοδοξία αν νιώθεις ανίκανος αν νιώθεις ότι είσαι άχρηστος ότι είσαι μόνος ότι όσα έχεις Δεν σου φτάνουν ποτέ ακόμα και αν είναι πάρα πολλά αυτό σου συμβαίνει επειδή ψάχνεις σε πρόσωπα ή σε πράγματα μόνο τη χαρά την ολοκλήρωση την ευτυχία !

Μας ενδιαφέρει το πως φαινόμαστε το να προσέχουμε το έξω μας και αμελούμε το μέσα μας το έξω μας κάποια στιγμή θα γίνει τροφή για τα σκουλήκια η ψυχή όμως είναι σαν ένα ελεύθερο πουλί θα πετάξει και θα ζήσει αιώνια με μία άλλη μορφή κι η τροφή της είναι η γνώση της ορθόδοξης πίστης μας.

Ο Θεός δεν είναι για τα εύκολα μόνο είναι εκεί πάντα και δίνει το χέρι του σε όποιον τον αναζητήσει και στα δύσκολα. 

Πολλοί άνθρωποι κάνουν μεταστροφή γιατί όσο ζούμε έχουμε το περιθώριο να αλλάξουμε τρόπο ζωής και πολλοί άνθρωποι έχουμε ζήσει θαύματα αλλά και όσοι δεν έχετε ζήσει ή νομίζετε ότι δεν έχετε ζήσει Δεν είναι ποτέ αργά !

Να είμαστε ευγνώμονες για την κάθε μέρα και για όλους τους ανθρώπους που έχουν έρθει στη ζωή μας γιατί όλοι αυτοί οι άνθρωποι πήγαν παρακάτω την σελίδα στο βιβλίο της ιστορίας της ζωής μας' βοήθησαν στην εξέλιξη μας ως χαρακτήρες' μας διαμόρφωσαν' μας έδειξαν τι αξίζει να ακολουθήσουμε και τι οφείλουμε να αποφύγουμε !

Τίποτα δεν γίνεται τυχαία και τίποτα δεν μπορεί να γίνει αν δεν το επιτρέψει ο Θεός και ποτέ δεν έχουμε βαρύτερα προβλήματα από αυτά που Ξέρει πως αντέχουμε να επιλύσουμε. 💝🕊️

Κείμενο Ελένη Σκουτελάκη

Σχόλια

🌻 Αγαπημένα Της Εβδομάδας