Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

😊 🍃Μία αλλιώτικη μέρα μου

Η μέρα μου άρχισε λίγο στραβά έχασα το λεωφορείο μπροστά στα μάτια μου το πρωί.

Άρχισα να αγχώνομαι ότι θα αργήσω στην εταιρεία που κάνω την πρακτική μου' που σας έχω πει και σε άλλο άρθρο όσοι με διαβάζετε - βγήκαμε από αναστολή που μας είχαν βάλει όλους των προγραμμάτων voucher - εδώ και μερικές μέρες. 

Γράφω αυτό το άρθρο γιατί θέλω να μοιραστώ κάτι που με γέμισε Ελπίδα ότι ακόμα υπάρχουν άνθρωποι' αν και δεν θα έπρεπε να μου κάνει εντύπωση ότι ακόμα υπάρχουν...

Όταν έφτασα στην εταιρεία το πρώτο πράγμα που είπα είναι ότι θα έμενα 20 λεπτά παραπάνω για να καλύψω τα 20 λεπτά που άργησα.Έχω την τύχη έστω προσωρινά να βρίσκομαι σε μία εταιρεία που είναι ανθρώπινη.

Οι άνθρωποι αυτοί δεν ήθελαν να κάτσω παραπάνω άσχετα ότι εγώ τελικά κάλυψα από μόνη μου το χρόνο που χάθηκε.

Με το που έφτασα στην εταιρεία έκαναν μία κίνηση που με άφησε άφωνη' πραγματικά με συγκίνησε' μου έδωσαν ένα φάκελο ως δώρο για τα Χριστούγεννα!!!

Αυτό είναι κάτι που θέλω να μοιραστώ μαζί σας γιατί είναι μία ελπίδα ότι υπάρχουν και τέτοιοι εργοδότες εκεί έξω και κυριότερα τέτοιοι άνθρωποι.

Ο φάκελος αυτός περιείχε όταν τον άνοιξα φεύγοντας από τη δουλειά 250 ευρώ! 

Χρήματα που εγώ δεν περίμενα και τα χρησιμοποίησα για να καλύψω χρήματα που χρώσταγα σε δικό μου άνθρωπο.

Γεγονός όμως είναι ότι αυτό που με ξάφνιασε και με έκανε να χαρώ και να ενθουσιαστώ ήταν η κίνηση.

Βλέπετε όταν κάποιος δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει μία τόσο γενναιόδωρη πράξη και την κάνει μετράει διπλά και τριπλά γιατί εγώ ούτως ή άλλως περιμένω τα χρήματα από το ΕΣΠΑ τα οποία έχουν αργήσει εδώ και αρκετό καιρό.

Νιώθω πραγματικά ευγνώμων και τυχερή που βίωσα τέτοια στιγμή σήμερα.

Έχω ξαναπραγματοποιήσει πρακτική και σε άλλες εταιρείες και κανένας μα κανένας δεν φέρθηκε ούτε το μισό ανθρώπινα από αυτό που φέρονται αυτοί οι άνθρωποι! 

Δια του λόγου το αληθές τα έβγαλα φωτογραφία τα χρήματα πριν τα δώσω εκεί που χρώσταγα για να τα έχω να θυμάμαι ότι κάποιος κάποτε έκανε αυτή την κίνηση για μένα και δεν ήταν γονιός μου ή δικός μου άνθρωπος τέλος πάντων' βασικά δεν είχε καμία απολύτως υποχρέωση να το κάνει αυτό.

Βλέπετε μία κίνηση μπορεί να αλλάξει τη διάθεση ενός ανθρώπου να χαρίσει αισιοδοξία και πίστη ότι υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι εκεί έξω. 🙏🙋

Σχόλια

🌻 Αγαπημένα Της Εβδομάδας