Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λεμόνι , ένας ξινός φίλος - σύμμαχος για τον οργανισμό μας 🍋

Πριν σας πω το οτιδήποτε θα βάλω μπόλικα links για τα οφέλη του λεμονιού για να σας παραπέμψω να διαβάσετε :

clickatlife.gr/your-life/story





Τώρα οφείλω να σας πω ότι εδώ και δύο εβδομάδες περίπου' που έχω ξεκινήσει να στείβω κάθε μέρα ένα λεμόνι σε ένα ποτήρι με δροσερό νερό πέρα από το γεγονός ότι νιώθω αναζωογονημένη όταν το καταναλώνω' έχει και αποτέλεσμα σχετικό με τη μείωση του βάρους μιας και διαπίστωσα ότι έχασα περίπου δύο κιλά ... 

Φυσικά δεν κάνω υπερκατανάλωση του λεμονιού' αρχικά συνήθιζα να το καταναλώνω στα φαγητά μου' αντί να τα κάνω με σάλτσα προτιμούσα λεμονάτα ή ξυδάτα και πλέον το καταναλώνω μες την ημέρα με τον τρόπο που σας ανέφερα παραπάνω . 

{ Ασφαλώς η διατροφή μου έχει αλλάξει αρκετά από τότε που έκοψα το κρέας' ( όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο έχω περίπου ένα χρόνο που έχω σταματήσει από τη διατροφή μου το κρέας ) χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχω στερηθεί βιταμίνες μιας και καταναλώνω φρούτα , λαχανικά , ορισμένα όσπρια κυρίως φακές , ψάρια , ζυμαρικά ολικής , καστανό ρύζι ... 

Γλυκά και θαλασσινά μεγάλες αδυναμίες προσπαθώ να τα περιορίζω όσο μπορώ !!! 

Ορισμένες φορές τα καταφέρνω κάπως αντικαθιστώντας ένα γλυκό με βούτυρο benecol ελαιόλαδου και μέλι σε φρυγανιές ολικής ... }

🙃💖🍋

Κείμενο Ελένη Σκουτελάκη

Σχόλια

🌻 Αγαπημένα Της Εβδομάδας