Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

( Waldorf ) Σαλάτα Γουόλντορφ


Τη σαλάτα Γουόλντορφ είχα δοκιμάσει σε εστιατόριο πριν μερικές μέρες κι επειδή μου άρεσε πάρα πολύ την έφτιαξα χθες και σας την προτείνω !!!

Υλικά

1 ολόκληρο μαρούλι https://www.vazontas-to-maroyli-sta-piata-sas

Δύο τρείς κουταλιές ψιλοκομμένα φύλλα σέλερι seleri-i-axia-ta-ofeli-tou ( αργότερα έμαθα ότι τα φύλλα δεν χρησιμοποιούνται τόσο αλλά το κοτσάνι ωστόσο εμένα Μία χαρά έδεσε με τα φύλλα η σαλάτα )

Μισή κούπα καρύδια και μισή κούπα ξανθιές σταφίδες 

Ένα μήλο golden και ένα μήλο smith κομμένα σε κομμάτια μικρότερα

Μια μαγιονέζα βιγκαν 250 γρ. περίπου 

Μια κουταλιά θυμαρίσιο μέλι ( εγώ παίρνω "Συνεργασία" Κρήτη )

Χυμό από 1 λεμόνι 

Εκτέλεση

Αφού βάλουμε σε ένα μπολ κομμένα τα μήλα , το μαρούλι , τα φύλλα σέλερι' προσθέτουμε σταφίδες και καρύδια. Ανακατεύουμε σε ένα άλλο μπολάκι τη μαγιονέζα μας με το μέλι και το λεμόνι και τέλος την απλώνουμε πάνω από τη σαλάτα και σερβίρουμε !!! 

Εγώ συνόδευσα τη σαλάτα μου με φρυγανιές ολικής που είχα απλώσει τυρί κρέμα και καπνιστό σολομό 🙋


Κείμενο Ελένη Σκουτελάκη

Σχόλια

🌻 Αγαπημένα Της Εβδομάδας