Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

🍍Ρυζομακάρονα Με Ανανά Και Κάρυ




Υλικά :

Ένα πακέτο Ρυζομακάρονα πλατιά ( 400 γρ. βγάζουν περίπου τέσσερα πιάτα )

Αλάτι

Πιπέρι 

Κάρυ

Ελαιόλαδο

Ανανά 

Εκτέλεση

Εγώ έβαλα μαζί το νερό με τα ρυζομακάρονα εξαρχής ( δεν περίμενα να βράσει πρώτα το νερό ) οπότε αντί για δύο λεπτά που θα ήταν σε βρασμένο νερό εμένα μου πήρε περίπου 3-4 λεπτά. Φυσικά ήμουν πάνω από την κατσαρόλα γιατί έβρασα πρώτη φορά ρυζομακάρονα' τα οποία κοστίζουν γύρω στα 2 ευρώ και κάτι τα 400 γραμμάρια' σίγουρα πολύ φθηνότερα από το να το παραγγείλεις απέξω ένα πιάτο ...

Αφού τα στράγγιξα και έχοντας μείνει το πολύ μία δύο κουταλιές νερό στην κατσαρόλα μου και τα ρυζομακάρονα μέσα εννοείται' προσθέτω ελαιόλαδο μία κουταλιά περίπου , μία κουταλιά αλάτι , πιπέρι λιγότερο από ένα κοφτό κουταλάκι του γλυκού και μία κουταλιά κάρυ.

Κόβω τον ανανά μου σε φέτες και αφού καθαρίσω τις γωνίες από την κάθε φέτα' την κόβω σε μικρότερα κομμάτια σε κύβους.

Προσθέτω και τα κομμάτια του στην κατσαρόλα και αφού ανακατέψω καλά σερβίρω .🍍

Ο ανανάς δίνει στα ρυζομακάρονα μία τροπική γεύση μία γλυκόξινη θα έλεγα ελαφρώς , το κάρυ είναι επίσης πολύ γευστικό και δένει ! 
Στη δεύτερη φωτογραφία μου παρατηρείτε ότι σκόπευα να βάλω και γιαούρτι που τελικά δεν το έκανα αλλά αν έβαζα θα έβαζα μία κουταλιά μόνο στο πιάτο μου θεωρώ ότι θα πήγαινε ... 

Πλατεία ρυζομακάρονα με ανανά είχα παραγγείλει παλιά από κινέζικο και μου άρεσαν απλά είχαν μέσα και γαρίδες και κάσιους και ήταν πραγματικά Εννοείται ακριβότερα από ότι το να τα φτιάξεις στο σπίτι με όποια υλικά θέλεις και να βγουν περισσότερες μερίδες κιόλας !!! 🙋

Κείμενο Ελένη Σκουτελάκη

Σχόλια

🌻 Αγαπημένα Της Εβδομάδας